آموزش کتابخانهایاز آموزشهای کتابخانهای در دانشگاه فردوسی مشهد چقدر مطلع هستید؟ [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 37-38]
ا
استانداردهای کتابخانههای دانشگاهی ایرانبررسی میزان هماهنگی مجموعه کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از نظر تعداد و موضوعات با نیازهای آموزشی دانشجویان در مقاطع و رشتههای مختلف تحصیلی [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 18-28]
اصول رانگاناتانبه کارگیری اصول رانگاناتان در مجموعه سازی بخش سفارشات کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 24-27]
اطلاعاتدانستنیهایی درباره کلان داده [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 13-16]
اطلاعاتبررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
انگیزهنقش کتابداران دانشگاهی درایجاد امید و انگیزه در جامعه دانشگاهی ( دانشجویان) [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 13-17]
بازنمایی باواسطهبررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
بازنمایی بیواسطهبررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
بحران کروناگزارش اجمالی از فرایند نمایشگاه مجازی و بحران کرونا [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 25-26]
بخش سفارشاتبه کارگیری اصول رانگاناتان در مجموعه سازی بخش سفارشات کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 24-27]
بسترهای ارتباطیرسانههای اجتماعی [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 27-32]
چیستیمنابع آموزشی آزاد: چیستی و کاربرد آن در دانشگاهها و نقش کتابخانهها در آن [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 29-35]
خ
خردبررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
خرید مجازیگزارش خرید مجازی مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از سی و سومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 49-50]
خلاقیتده راهکار برای نوآوری در کار روزانه [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 24-26]
د
دادهدانستنیهایی درباره کلان داده [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 13-16]
دادهبررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
دانش ترکیبیبررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
دانشجویاننقش کتابداران دانشگاهی درایجاد امید و انگیزه در جامعه دانشگاهی ( دانشجویان) [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 13-17]
دانش شناسیبررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
دانشگاه فردوسیاز آموزشهای کتابخانهای در دانشگاه فردوسی مشهد چقدر مطلع هستید؟ [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 37-38]
دانشگاه فردوسیسنجش ویژگیهای فردی- حرفهای کارکنان مرکز اطلاعرسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از دیدگاه یکدیگر [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 3-7]
دانشگاه فردوسی مشهدگزارش خرید مجازی مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از سی و سومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 49-50]
دانش و داناییبررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
دنیای جدیدمگاژورنالها، دنیای جدید منابع دسترسی آزاد [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 9-12]
ر
راهکارهاده راهکار برای نوآوری در کار روزانه [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 24-26]
رزروآشنایی با سرویس های امانت و شیوه های جستجوی منابع [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 31-41]
ساختارکتابشناسی گزیده توصیفی منابع مرجع فارسی 1397 [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 36-40]
سال 1398گزارش کوتاهی از برخی فعالیتهای انجام شده در مرکز اطلاعرسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه در سال 1398 [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 33-35]
سامانه های دانشگاهتغییر نرم افزار مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی: فلسفه تغییر به سیستم یکپارچه سیماد [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 28-30]
سنجش ویژگیهای فردی و حرفهایسنجش ویژگیهای فردی- حرفهای کارکنان مرکز اطلاعرسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از دیدگاه یکدیگر [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 3-7]
سواد اطلاعاتیاز آموزشهای کتابخانهای در دانشگاه فردوسی مشهد چقدر مطلع هستید؟ [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 37-38]
فعالیتهاگزارش کوتاهی از برخی فعالیتهای انجام شده در مرکز اطلاعرسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه در سال 1398 [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 33-35]
فعالیتهای آموزشیاز آموزشهای کتابخانهای در دانشگاه فردوسی مشهد چقدر مطلع هستید؟ [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 37-38]
فناوریهارسانههای اجتماعی [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 27-32]
ک
کاربردمنابع آموزشی آزاد: چیستی و کاربرد آن در دانشگاهها و نقش کتابخانهها در آن [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 29-35]
کار روزانهده راهکار برای نوآوری در کار روزانه [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 24-26]
کارکنان کتابخانهسنجش ویژگیهای فردی- حرفهای کارکنان مرکز اطلاعرسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از دیدگاه یکدیگر [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 3-7]
کتابخانهکتابخانه مجازی و نقش آن در یادگیری الکترونیکی [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 13-20]
کتابخانه الکترونیکیکتابخانه مجازی و نقش آن در یادگیری الکترونیکی [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 13-20]
کتابخانه مجازیکتابخانه مجازی و نقش آن در یادگیری الکترونیکی [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 13-20]
کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهدبه کارگیری اصول رانگاناتان در مجموعه سازی بخش سفارشات کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 24-27]
کتابخانههارویکردهای نوین مجموعهسازی منابع اطلاعاتی در کتابخانهها [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 4-8]
کتابخانه هاکتابخانه ها و کتابداران در دوران پساکرونا [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 1-1]
کتابخانههای دانشگاهیکتابخانههای دانشگاهی در دوران کرونا: گزارش نشست مجازی [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 21-24]
کتابخانههای دانشگاهیبررسی میزان هماهنگی مجموعه کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از نظر تعداد و موضوعات با نیازهای آموزشی دانشجویان در مقاطع و رشتههای مختلف تحصیلی [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 18-28]
کووید 19کتابخانه مجازی و نقش آن در یادگیری الکترونیکی [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 13-20]
گ
گزارش کتابخانه مرکزیگزارش کوتاهی از برخی فعالیتهای انجام شده در مرکز اطلاعرسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه در سال 1398 [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 33-35]
گزارش نشستکتابخانههای دانشگاهی در دوران کرونا: گزارش نشست مجازی [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 21-24]
م
ماهیتمنابع آموزشی آزاد: چیستی و کاربرد آن در دانشگاهها و نقش کتابخانهها در آن [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 29-35]
مجموعهسازیرویکردهای نوین مجموعهسازی منابع اطلاعاتی در کتابخانهها [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 4-8]
مجموعه سازیبه کارگیری اصول رانگاناتان در مجموعه سازی بخش سفارشات کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 24-27]
مجموعهسازی در کتابخانههای دانشگاهیبررسی میزان هماهنگی مجموعه کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از نظر تعداد و موضوعات با نیازهای آموزشی دانشجویان در مقاطع و رشتههای مختلف تحصیلی [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 18-28]
مرکز اطلاعرسانی و کتابخانه مرکزیگزارش خرید مجازی مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از سی و سومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 49-50]
مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزیتغییر نرم افزار مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی: فلسفه تغییر به سیستم یکپارچه سیماد [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 28-30]
معرفیکتابشناسی گزیده توصیفی منابع مرجع فارسی 1397 [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 36-40]
مگاژورنالهامگاژورنالها، دنیای جدید منابع دسترسی آزاد [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 9-12]
منابع آموزشی آزادمنابع آموزشی آزاد: چیستی و کاربرد آن در دانشگاهها و نقش کتابخانهها در آن [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 29-35]
منابع اطلاعاتیرویکردهای نوین مجموعهسازی منابع اطلاعاتی در کتابخانهها [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 4-8]
منابع دسترسی آزادمگاژورنالها، دنیای جدید منابع دسترسی آزاد [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 9-12]
منابع مرجعکتابشناسی گزیده توصیفی منابع مرجع فارسی 1397 [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 36-40]
میزان هماهنگی در کتابخانههای دانشگاهیبررسی میزان هماهنگی مجموعه کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از نظر تعداد و موضوعات با نیازهای آموزشی دانشجویان در مقاطع و رشتههای مختلف تحصیلی [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 18-28]
ن
نرم افزارهای کتابخانه ایتغییر نرم افزار مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی: فلسفه تغییر به سیستم یکپارچه سیماد [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 28-30]
نظام های شناختیبررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
نظام های معناییبررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
نظریه گارتنردانستنیهایی درباره کلان داده [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 13-16]
نقش در کتابخانه های دانشگاهیمنابع آموزشی آزاد: چیستی و کاربرد آن در دانشگاهها و نقش کتابخانهها در آن [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 29-35]
نمایشگاه بینالمللی کتاب تهرانگزارش خرید مجازی مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از سی و سومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 49-50]
نمایشگاه مجازیگزارش اجمالی از فرایند نمایشگاه مجازی و بحران کرونا [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 25-26]
نمایشگاههای کتابمعرفی نمایشگاهها و طرحهای فصلی کتاب در ایران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 45-48]
نمایشگاههای کتاب استانیمعرفی نمایشگاهها و طرحهای فصلی کتاب در ایران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 45-48]
نوآوریده راهکار برای نوآوری در کار روزانه [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 24-26]
نیازهای اطلاعاتی دانشجویانبررسی میزان هماهنگی مجموعه کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از نظر تعداد و موضوعات با نیازهای آموزشی دانشجویان در مقاطع و رشتههای مختلف تحصیلی [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 18-28]
ه
هماهنگی مجموعه کتابخانه دانشگاهی با نیازهای دانشجویانبررسی میزان هماهنگی مجموعه کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از نظر تعداد و موضوعات با نیازهای آموزشی دانشجویان در مقاطع و رشتههای مختلف تحصیلی [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 18-28]