نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرشیوها مدیریت پروژه و کتابخانه‌ها [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 8-12]
  • آمارها گزارش کوتاهی از برخی فعالیت‌های انجام شده در مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه در سال 1398 [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 33-35]
  • آموزش تصویری مفاهیم اینفوگرافیک درعصر دیجیتال [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 18-23]
  • آموزش کتابخانه‌ای از آموزش‌های کتابخانه‌ای در دانشگاه فردوسی مشهد چقدر مطلع هستید؟ [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 37-38]

ا

  • استانداردهای کتابخانه‌های دانشگاهی ایران بررسی میزان هماهنگی مجموعه کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از نظر تعداد و موضوعات با نیازهای آموزشی دانشجویان در مقاطع و رشته‌های مختلف تحصیلی [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 18-28]
  • اصول رانگاناتان به کارگیری اصول رانگاناتان در مجموعه سازی بخش سفارشات کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 24-27]
  • اطلاعات دانستنی‌هایی درباره کلان داده [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 13-16]
  • اطلاعات بررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
  • انگیزه نقش کتابداران دانشگاهی درایجاد امید و انگیزه در جامعه دانشگاهی ( دانشجویان) [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 13-17]
  • اینترنت اشیا کاربرد هوش مصنوعی در کتابخانه هوشمند [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 5-12]
  • اینفوگرافیک اینفوگرافیک درعصر دیجیتال [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 18-23]

ب

  • بازنمایی باواسطه بررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
  • بازنمایی بی‌واسطه بررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
  • بحران کرونا گزارش اجمالی از فرایند نمایشگاه مجازی و بحران کرونا [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 25-26]
  • بخش سفارشات به کارگیری اصول رانگاناتان در مجموعه سازی بخش سفارشات کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 24-27]
  • بسترهای ارتباطی رسانه‌های اجتماعی [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 27-32]

پ

  • پاندمی چالش همه‌گیری کرونا در کتابخانه [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 1-2]
  • پاندمی کتابخانه‌های دانشگاهی در دوران کرونا: گزارش نشست مجازی [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 21-24]
  • پایگاه ها دانستنی‌هایی درباره کلان داده [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 13-16]
  • پردازش ابری پردازش ابری و کتابخانه [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 17-23]
  • پردازش انبوه پردازش ابری و کتابخانه [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 17-23]
  • پژوهش علم‌سنجی [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 2-4]
  • پساکرونا کتابخانه ها و کتابداران در دوران پساکرونا [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 1-1]

ت

  • تجسم بصری اینفوگرافیک درعصر دیجیتال [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 18-23]
  • تحلیل منابع مرجع کتابشناسی گزیده توصیفی منابع مرجع فارسی 1397 [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 36-40]
  • تصویر سازی اینفوگرافیک درعصر دیجیتال [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 18-23]
  • تغییر تغییر نرم افزار مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی: فلسفه تغییر به سیستم یکپارچه سیماد [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 28-30]
  • تمدید آشنایی با سرویس های امانت و شیوه های جستجوی منابع [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 31-41]
  • توزیع آماری علم‌سنجی [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 2-4]

ج

  • جداول گزارش کوتاهی از برخی فعالیت‌های انجام شده در مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه در سال 1398 [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 33-35]
  • جریمه آشنایی با سرویس های امانت و شیوه های جستجوی منابع [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 31-41]
  • جستجوی اینترنتی منابع آشنایی با سرویس های امانت و شیوه های جستجوی منابع [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 31-41]

چ

  • چالش‌ها چالش همه‌گیری کرونا در کتابخانه [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 1-2]
  • چالش‌ها یادگیری مجازی: خدمتی تحول‌ آفرین در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 2-4]
  • چیستی منابع آموزشی آزاد: چیستی و کاربرد آن در دانشگاه‌ها و نقش کتابخانه‌ها در آن [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 29-35]

خ

  • خرد بررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
  • خرید مجازی گزارش خرید مجازی مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 49-50]
  • خلاقیت ده راهکار برای نوآوری در کار روزانه [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 24-26]

د

  • داده دانستنی‌هایی درباره کلان داده [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 13-16]
  • داده بررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
  • دانش ترکیبی بررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
  • دانشجویان نقش کتابداران دانشگاهی درایجاد امید و انگیزه در جامعه دانشگاهی ( دانشجویان) [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 13-17]
  • دانش شناسی بررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
  • دانشگاه فردوسی از آموزش‌های کتابخانه‌ای در دانشگاه فردوسی مشهد چقدر مطلع هستید؟ [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 37-38]
  • دانشگاه فردوسی سنجش ویژگی‌های فردی- حرفه‌ای کارکنان مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از دیدگاه یکدیگر [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 3-7]
  • دانشگاه فردوسی مشهد گزارش خرید مجازی مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 49-50]
  • دانش و دانایی بررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
  • دنیای جدید مگاژورنال‌ها، دنیای جدید منابع دسترسی آزاد [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 9-12]

ر

  • راهکارها ده راهکار برای نوآوری در کار روزانه [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 24-26]
  • رزرو آشنایی با سرویس های امانت و شیوه های جستجوی منابع [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 31-41]
  • رسانه های اجتماعی رسانه‌های اجتماعی [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 27-32]
  • رسانه های ارتباطی رسانه‌های اجتماعی [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 27-32]

س

  • ساختار کتابشناسی گزیده توصیفی منابع مرجع فارسی 1397 [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 36-40]
  • سال 1398 گزارش کوتاهی از برخی فعالیت‌های انجام شده در مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه در سال 1398 [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 33-35]
  • سامانه های دانشگاه تغییر نرم افزار مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی: فلسفه تغییر به سیستم یکپارچه سیماد [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 28-30]
  • سنجش ویژگی‌های فردی و حرفه‌ای سنجش ویژگی‌های فردی- حرفه‌ای کارکنان مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از دیدگاه یکدیگر [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 3-7]
  • سواد اطلاعاتی از آموزش‌های کتابخانه‌ای در دانشگاه فردوسی مشهد چقدر مطلع هستید؟ [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 37-38]

ش

ط

  • طرح‌‌های فصلی کتاب معرفی نمایشگاه‌ها و طرح‌های فصلی کتاب در ایران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 45-48]

ع

  • علاقه مندان کتاب گزارش اجمالی از فرایند نمایشگاه مجازی و بحران کرونا [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 25-26]
  • علم‌سنجی علم‌سنجی [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 2-4]

ف

  • فعالیت‌ها گزارش کوتاهی از برخی فعالیت‌های انجام شده در مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه در سال 1398 [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 33-35]
  • فعالیت‌های آموزشی از آموزش‌های کتابخانه‌ای در دانشگاه فردوسی مشهد چقدر مطلع هستید؟ [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 37-38]
  • فناوری‌ها رسانه‌های اجتماعی [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 27-32]

ک

  • کاربرد منابع آموزشی آزاد: چیستی و کاربرد آن در دانشگاه‌ها و نقش کتابخانه‌ها در آن [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 29-35]
  • کار روزانه ده راهکار برای نوآوری در کار روزانه [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 24-26]
  • کارکنان کتابخانه سنجش ویژگی‌های فردی- حرفه‌ای کارکنان مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از دیدگاه یکدیگر [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 3-7]
  • کتابخانه کتابخانه مجازی و نقش آن در یادگیری الکترونیکی [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 13-20]
  • کتابخانه الکترونیکی کتابخانه مجازی و نقش آن در یادگیری الکترونیکی [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 13-20]
  • کتابخانه مجازی کتابخانه مجازی و نقش آن در یادگیری الکترونیکی [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 13-20]
  • کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد به کارگیری اصول رانگاناتان در مجموعه سازی بخش سفارشات کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 24-27]
  • کتابخانه‌ها رویکردهای نوین مجموعه‌سازی منابع اطلاعاتی در کتابخانه‌ها [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 4-8]
  • کتابخانه‌ها پردازش ابری و کتابخانه [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 17-23]
  • کتابخانه‌ها چالش همه‌گیری کرونا در کتابخانه [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 1-2]
  • کتابخانه‌ها مدیریت پروژه و کتابخانه‌ها [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 8-12]
  • کتابخانه ها کتابخانه ها و کتابداران در دوران پساکرونا [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 1-1]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی کتابخانه‌های دانشگاهی در دوران کرونا: گزارش نشست مجازی [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 21-24]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی میزان هماهنگی مجموعه کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از نظر تعداد و موضوعات با نیازهای آموزشی دانشجویان در مقاطع و رشته‌های مختلف تحصیلی [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 18-28]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی یادگیری مجازی: خدمتی تحول‌ آفرین در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 2-4]
  • کتابخانه های دانشگاهی گزارش اجمالی از فرایند نمایشگاه مجازی و بحران کرونا [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 25-26]
  • کتابخانه هوشمند کاربرد هوش مصنوعی در کتابخانه هوشمند [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 5-12]
  • کتابداران کتابخانه ها و کتابداران در دوران پساکرونا [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 1-1]
  • کتابداران تغییر نرم افزار مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی: فلسفه تغییر به سیستم یکپارچه سیماد [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 28-30]
  • کتابداران دانشگاهی نقش کتابداران دانشگاهی درایجاد امید و انگیزه در جامعه دانشگاهی ( دانشجویان) [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 13-17]
  • کتابشناسی ها کتابشناسی گزیده توصیفی منابع مرجع فارسی 1397 [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 36-40]
  • کتاب و کتابخوانی معرفی نمایشگاه‌ها و طرح‌های فصلی کتاب در ایران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 45-48]
  • کرونا چالش همه‌گیری کرونا در کتابخانه [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 1-2]
  • کرونا کتابخانه‌های دانشگاهی در دوران کرونا: گزارش نشست مجازی [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 21-24]
  • کرونا و کتابخانه‌ها کرونا و کتابخانه [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 2-3]
  • کلان داده دانستنی‌هایی درباره کلان داده [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 13-16]
  • کلان داده کاربرد هوش مصنوعی در کتابخانه هوشمند [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 5-12]
  • کووید 19 کتابخانه مجازی و نقش آن در یادگیری الکترونیکی [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 13-20]

گ

  • گزارش کتابخانه مرکزی گزارش کوتاهی از برخی فعالیت‌های انجام شده در مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه در سال 1398 [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 33-35]
  • گزارش نشست کتابخانه‌های دانشگاهی در دوران کرونا: گزارش نشست مجازی [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 21-24]

م

  • ماهیت منابع آموزشی آزاد: چیستی و کاربرد آن در دانشگاه‌ها و نقش کتابخانه‌ها در آن [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 29-35]
  • مجموعه‌سازی رویکردهای نوین مجموعه‌سازی منابع اطلاعاتی در کتابخانه‌ها [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 4-8]
  • مجموعه سازی به کارگیری اصول رانگاناتان در مجموعه سازی بخش سفارشات کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 24-27]
  • مجموعه‌سازی در کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی میزان هماهنگی مجموعه کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از نظر تعداد و موضوعات با نیازهای آموزشی دانشجویان در مقاطع و رشته‌های مختلف تحصیلی [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 18-28]
  • مدیریت پروژه مدیریت پروژه و کتابخانه‌ها [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 8-12]
  • مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه مرکزی گزارش خرید مجازی مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 49-50]
  • مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی تغییر نرم افزار مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی: فلسفه تغییر به سیستم یکپارچه سیماد [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 28-30]
  • معرفی کتابشناسی گزیده توصیفی منابع مرجع فارسی 1397 [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 36-40]
  • مگاژورنال‌ها مگاژورنال‌ها، دنیای جدید منابع دسترسی آزاد [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 9-12]
  • منابع آموزشی آزاد منابع آموزشی آزاد: چیستی و کاربرد آن در دانشگاه‌ها و نقش کتابخانه‌ها در آن [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 29-35]
  • منابع اطلاعاتی رویکردهای نوین مجموعه‌سازی منابع اطلاعاتی در کتابخانه‌ها [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 4-8]
  • منابع دسترسی آزاد مگاژورنال‌ها، دنیای جدید منابع دسترسی آزاد [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 9-12]
  • منابع مرجع کتابشناسی گزیده توصیفی منابع مرجع فارسی 1397 [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 36-40]
  • موزه‌ها مدیریت پروژه و کتابخانه‌ها [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 8-12]
  • میزان هماهنگی در کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی میزان هماهنگی مجموعه کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از نظر تعداد و موضوعات با نیازهای آموزشی دانشجویان در مقاطع و رشته‌های مختلف تحصیلی [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 18-28]

ن

  • نرم افزارهای کتابخانه ای تغییر نرم افزار مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی: فلسفه تغییر به سیستم یکپارچه سیماد [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 28-30]
  • نظام های شناختی بررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
  • نظام های معنایی بررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
  • نظریه گارتنر دانستنی‌هایی درباره کلان داده [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 13-16]
  • نقش در کتابخانه های دانشگاهی منابع آموزشی آزاد: چیستی و کاربرد آن در دانشگاه‌ها و نقش کتابخانه‌ها در آن [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 29-35]
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران معرفی نمایشگاه‌ها و طرح‌های فصلی کتاب در ایران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 45-48]
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گزارش خرید مجازی مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 49-50]
  • نمایشگاه تخصصی کتابهای دانشگاهی معرفی نمایشگاه‌ها و طرح‌های فصلی کتاب در ایران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 45-48]
  • نمایشگاه مجازی گزارش اجمالی از فرایند نمایشگاه مجازی و بحران کرونا [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 25-26]
  • نمایشگاه‌های کتاب معرفی نمایشگاه‌ها و طرح‌های فصلی کتاب در ایران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 45-48]
  • نمایشگاه‌های کتاب استانی معرفی نمایشگاه‌ها و طرح‌های فصلی کتاب در ایران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 45-48]
  • نوآوری ده راهکار برای نوآوری در کار روزانه [دوره 21، شماره 50، 1399، صفحه 24-26]
  • نیاز‌های اطلاعاتی دانشجویان بررسی میزان هماهنگی مجموعه کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از نظر تعداد و موضوعات با نیازهای آموزشی دانشجویان در مقاطع و رشته‌های مختلف تحصیلی [دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 18-28]

ه

ی

  • یادگیری کتابخانه مجازی و نقش آن در یادگیری الکترونیکی [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 13-20]
  • یادگیری الکترونیکی کتابخانه مجازی و نقش آن در یادگیری الکترونیکی [دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 13-20]
  • یادگیری مجازی یادگیری مجازی: خدمتی تحول‌ آفرین در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 2-4]